برخی از فرم های ابتدایی کارت های ویزیت در طول قرن 17 میلادی برای تبلیغ تجارت شخصی و ارائه نقشه محل کسب و کار شخصی بر روی آن مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه طراحی کارت ویزیت هنوز هم به عنوان یک ابزار تبلیغاتی یک سرمایه گذاری هوشمندانه محسوب می شود.
تبلیغات
کارت ویزیت می تواند به عنوان یک فرم کوچک از تبلیغات استفاده شود. به این ترتیب، کارت ویزیت باید هر دو مورد محتوا و هویت طراحی کسب و کار را نمایندگی کند. یک کارت ویزیت باید آنقدر خوب طراحی شود که دریافت کننده جذب آن شده و تا مدت های طولانی آن را نگه دراد.
اعتبار
یک کارت بازرگانی می تواند اعتماد، صداقت و قابلیت اطمینان را نشان دهد که فرد یا شرکتی نام و شماره خود را به یک کارت فیزیکی وصل کند. اگر کارتهای کسب و کار مورد استفاده قرار نگیرند، شهرت یا اعتبار شرکت در معرض خطر است، اما این شرکت فرصتی برای فراموش شدن در مورد زمانی که یک مشتری بالقوه از حضور شرکت یا نماینده خارج می شود، وجود دارد.
راحتی
کارت های کسب و کار معمولا کوچک هستند --- 3.5 اینچ با 2 اینچ رایج ترین اندازه --- که باعث می شود آنها را راحت قرار دادن در کیف پول، کیف پول و یا جیب. کارت های کسب و کار به اندازه کافی کوچک هستند تا دست و پا کنند، روی یک تابلو اعلان بگذارند، در یک نامه یا صفحه نمایش در شمارنده فروشگاه قرار گیرند.
موسسه چاپ یک کارت ویزیت هایی برای کسب و کارهای مختلف و اشخاص با صنف های مختلف، با حداکثر بهره وری و ارزان و فوری ارائه می کند. لطفا برای سفارش طراحی کارت ویزیت و یا چاپ کارت ویزیت فوری بر روی هر یک از لینک ها کلیک نمایید.