برخی از فرم های ابتدایی کارت های ویزیت در طول قرن 17 میلادی برای تبلیغ تجارت شخصی و ارائه نقشه محل کسب و کار شخصی بر روی آن مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه طراحی کارت ویزیت هنوز هم به عنوان یک ابزار تبلیغاتی یک سرمایه گذاری هوشمندانه محسوب می شود.
برخی از فرم های ابتدایی کارت های ویزیت در طول قرن 17 میلادی برای تبلیغ تجارت شخصی و ارائه نقشه محل کسب و کار شخصی بر روی آن مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه طراحی کارت ویزیت هنوز هم به عنوان یک ابزار تبلیغاتی یک سرمایه گذاری هوشمندانه محسوب می شود.
سه روش رایج چاپ عبارتند از: چاپ برجسته یا لترپرس ، گراور یا حکاکی ، و افست. هر سه روش شامل انتقال جوهر از یک صفحه چاپ به مدیای قابل چاپ می باشد، اما هر یک به نحوی متفاوت عمل می کند. در اینجا ما سه روش را با یک مرور سریع مقایسه خواهیم کرد ..